Pit Bike MRF 160-R Supermoto - Wybór dla zawodników i amatorów
Pit Bike MRF 160-R Supermoto to wyjątkowy model, oparty na popularnym MRF 140 Supermoto, ale z mocniejszym silnikiem i wieloma usprawnieniami. Ten motocykl jest gotowy do rywalizacji na torach i spełni oczekiwania zaawansowanych amatorów oraz zawodników.
Mocny i reaktywny silnik
Sercem MRF 160-R jest silnik o pojemności 155 cm3, który posiada głowicę KLX oraz dłuższe przełożenia skrzyni biegów. Krótki rolgaz gwarantuje szybką reakcję na użycie manetki gazu, a lekkie magneto sprawia, że silnik szybko wkręca się na wysokie obroty. To recepta na moc i osiągi, które są niezbędne w wyścigach.
Zawieszenie i regulacje
Zawieszenie MRF 160-R to kluczowy element wyścigowego sukcesu. Zarówno przedni widelec, jak i tylny amortyzator DNM 280 ze zbiorniczkiem mają regulację odbicia i kompresji. To pozwala dostosować motocykl do własnej wagi i stylu jazdy, co jest niezwykle istotne na torze.
Bezpieczeństwo i wytrzymałość
W MRF 160-R nie brakuje elementów, które zapewniają bezpieczeństwo i trwałość. Hydrauliczne hamulce z miedzianymi klockami gwarantują mocne i skuteczne hamowanie. Crash pady na osiach kół oraz nakładki na podnóżki chronią motocykl przed uszkodzeniami w razie upadku. Dodatkowo, kierownica typu fatbar i odlewane aluminiowe felgi SM z oponami do jazdy po asfalcie podkreślają wyścigowy charakter tego modelu.
Pit Bike MRF 160-R Supermoto to motocykl stworzony dla pasjonatów i zawodników, gotowy do rywalizacji na torach asfaltowych. Jego mocny silnik, regulowane zawieszenie i liczne usprawnienia sprawiają, że jest gotowy na wyzwania. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym zawodnikiem, czy dopiero rozpoczynasz swoją przygodę z wyścigami, MRF 160-R dostarczy Ci niezapomnianych wrażeń na torze.
SPECYFIKACJA:
silnik MRF 155cm3 moc ok. 15 KM ( głowica KLX )
zainstalowane lekkie magneto
gaźnik NIBBI PE24 ( filtr powietrza 45mm )
duża wydajna chłodnica oleju + przewody w metalowym oplocie
zawieszenie przednie regulowane
zawieszenie tylne - firmowy amortyzator DNM z regulacją
Opony Timsun zapakowane osobno !
wzmocnione tarcze hamulcowe ( 180mm tył i 210mm przód)
większe i mocniejsze cylinderki hamulcowe (tył duży 1-tłoczkowy; przód 2-tłoczkowy)
mocny aluminiowy wahacz tylni A-style
owalny aluminiowy tłumik z DB-klierem
kierownica FATBAR
aluminiowa anodowana dźwignia zmiany biegów wykonana w technologi CNC
aluminiowy anodowany korek wlewu paliwa wykonany w technologi CNC
mocne klamki kute
ośki kół zabezpieczone protektorami